piątek, 18 sierpnia 2017

Czemu nas nie ma?

Hej. Minęły już chyba 4 lata od ostatniego posta. Miałam pisać już dawno temu czemu nas nie ma ale jakoś uznałam, że może to nie ma znaczenia? W każdym razie postanowiłam wyjaśnić dla czenigo niec się tutaj nie pojawia.

Niestety, gdy skończyłam gimnazjum musiałam oddać Lunę. Nie przewidziałam, ze nowa szkoła będzie tak daleko a ja będę zmuszona zamieszkać w internacie. To ja zajmowałam się psem. Mama pracowała dużo i nie była w stanie zaopiekować się tak jak trzeba. Bardzo przeżyłam tą deyczję i rozłąkę. Na całe szczęście Luna trafiła do fantastycznych ludzi z którymi mam do tej pory kontakt. Mieszka w Krakowie, odwiedzam ją od czasu do czasu i wychodzę na spacer. Luna ma obecnie 6 lat i trochę posiwiała na pyszczku ale poza tym nic się nie zmieniła. No, może oprócz tego, ze trochę przytyła.
 
Po 4 latach postanowiłam wziąć kolejnego psa.
Gdyby ktoś był chętny się o nim trochę dowiedzieć to zapraszam na bloga: https://maxhuskymix.blogspot.com/

Mamy jeszcze fanpage gdzie często coś wrzucam: https://www.facebook.com/MAXlednuk/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz